Bakuman

Hep anime izlemek olmaz animenin nasıl meydana geldiğini nasıl yapıldığında bilmeniz gerekir.

İzlediğim en iyi romantik, aşk ve bir mangakanın hayatını konu alan güzel bir anime, fakat süper güçler falan olmazsa ben beğenmem demeyin ben izledim beğenilmeyecek gibi değil mutlaka izlenmeli!

Gerçek hayattan kopmadan, gerçekçi sorunlar karşısında insanların ürettiği çabalar! İşte bu keyif dolu animeyi kaçırmamanız için size Bakumanı öneriyorum. He bir de Filmi de var onuda izleyin.



Bakuman Konusu


Bir Mangaka olan amcasını yitiren Mashiro'nun da hayali bir mangaka olmaktır. Fakat her gerçekçi insan gibi oda bunların kendisinden çok uzak olduğunu ve ailesinin de ön yargılarından dolayı kendini okula vermiştir. Çizimleri çok güzel olan Mashiro, bu yeteneğinin arkadaşı tarafından fark edilmesi ve birlikte bir manga çıkartalım demesiyle hayallerinin peşinde koşturmaya başlar. Birde okulda sınıftan aşık olduğu bir kız vardır. Kızın hayali de Seiyuu(Seslendirme Sanatçısı) olmaktır. İkisinin de hayali içinde kaybolup gitti güzel bir animede birbirinden güzel bölümler bizi bekliyor.

Bakuman Tanıtım Filmi



Heyecan verici dakikalar sizleri bekliyor. İzleyin mutlaka kötü anime önermiyoruz burda.

Hiç yorum yok: