Zetman

Zetman ilk bölümünden sonuna kadar aksiyon dolu ve sürükleyici bir anime! İzlerken hiç sıkılmadım ve keyifle izledim. Sizlere de izlemenizi mutlaka tavsiye ediyorum.

Hafiften biraz korku tarzı da var bu animeye ayrı bir şey katmış. Manga okumayı sevenler bu animenin sayısı kısa ama manga sayısı epey uzun okumak isteyenler mangasını da okuyabilirler. Harika bir çalışma olmuş ayakta alkışlanacak cinsten bir animedir.

Zetman Konusu


Jin küçük ama içindeki tuhaf gücüyle adalet için savaşan büyük bir yüreğe sahiptir. Şehirde gezerek yardıma muhtaç, saldırı altında kalan insanlara yardım edebilecek güce sahiptir. İnsanların görüntüsüne bürünerek yaşayan bir çok yaratık vardır. Bunlardan birinin jin dedesini öldürmesi sonucunda Jin'in içindeki gizli güç uyanır. Şimdi sorulması gereken soru şu Jin kimdir, ve bu güç nereden gelmekte ve bu gücü hangi yolda harcayacağı?

Zetman Tanıtım Filmi



Sonuna kadar aksiyonu kaçırmayın.

Hiç yorum yok: